Ähhh.. skit

Jag ska tydligen inte ha någon dator, nu funkar det av någon outgrundlig anledning inte att komma ut på internet på min dator så jag sitter med Silvios som lite motvilligt lånar ut sin.
Jag fick också typ svar från felanmälan av min laptop, den ska skickas in, men de har inte gett något kostnadsförslag och jag känner att jag inte vill skicka något utan att ha fått ett kostnadsförslag. Jag vet vad felet är på den och tänker inte betala för en eventuell felsökning. Så det blir till att kämpa vidare där.

Lovisa är iallafall en liten solstråle som det är full rulle på i vsnlig ordning. Hon somnade lite sent igår, men det tycks vara bra ändå. Det ska bli så spännande att se imorgon hur mycket hon har växt, vi har ju inte varit på bvc på en månad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0