Angående att dansa

Jag kom att tänka på en sak. Jag är ju smått besatt av So you think you can dance, även om den amerikanska versionen var elva ton bättre. Nåväl, saknar folk totalt självinsikt? Fast det var egentligen inte det heller jag skulle komma till utan, någon som sett 'Stompa med Leroy'? Jag skulle ramla ur soffan och rulla runt på golvet, förmodligen garva läppen av mig (hur man nu gör det rent praktiskt) om någon på största allvar (eller lite mindre allvar) gick upp på scenen och körde den dansen.

Domarna: Hej och välkommen! Vad heter du, hur gammal är du och vad ska du dansa?
Sökaren: Tja! Heter Peter, är 23 och jag ska dansa tvätta tvätten, mjölka tjuren, arabiska tanten. Kommer sedan fortsätta med tjenobylbarnet spelar pingis... osv.

Sök på youtube om ni inte sett den, nattens hetaste tips.

(Nu ska jag hämta sista tvätten, sen toksomna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0