Ännu segare kvällskvist

Efter att jag slängt ihop en god kycklingsallad bestämde jag mig för att kolla på Da Vinci-koden. Jag ärförmodligen den sista människan i det här landet med att se filmen. Boken är ju utläst för år sen, men jag brukar inte vilja se filmer där jag läst boken. För en gångs skull var filmen helt ok, det blir ju lite sammanfattat, men det funkade.

Nu har Lovisa börjat med nya idéer, hon är allt mer vaken när hon åker vagn, och när hon är vaken försöker hon sätta sig upp. Hon slänger upp benen och sen försöker hon lyfta överkroppen. Det ser ut som att hon försöker göra avancerade situps. Hon kanske tänker på figuren?
Nä, men det känns nästan som bud på att börja med liggdelen ganska snart på vagnen. Det går ju alltid att fälla ner ryggstödet när hon somnar så att hon ändå kan ligga bekvämt. Dessutom är hon ju så förbenat lång så det finns inte mycket plats kvar i liggdelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0