Äntligen

Efter ett ihärdigt försökande lyckades jag äntlige anmäla mig till kurser, litteraturvetenskap. Det känns lite spännande. Ska det äntligen bli av? Kommer jag att nörda in mig totalt? Orkar jag? Frågorna är många och svaren okända. Det kommer bli spännade. Jag som haft pluggpaus i ganska exakt två år. Jag och Sofia läste pedagogik på den tiden.

Nu hittade jag ju jordens roligaste förkovring i sommar. En kurs i Harry Potter. Kan det bli mycket bättre? Jag ska nog anmäla mig. Den kursen går för övrigt här i Växjö.

Jag får nog hoppa sommarkursen då jag drog mig till minnes att det inte är ok enligt försäkringskassan att plugga samtidigt som man är föräldraledig. Var sak har sin tid liksom. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0