Babysim?

Vad är dealen med det? Jag är nog fortfarande väldigt negativt inställd till alla möjliga aktiviteter som finns för att föräldrarna ska ränna runt och visa upp sin bebis eller vad det nu kan gå ut på. Jag känner inte att bebisen kan ha så mycket utbyte av att bli doppad i en simbassäng. Rätta mig om jag har fel.
Något jag dock skulle kunna tänka mig att lära mig och gå på är babymassage, då gör man något mysigt tillsammans med sin bebis.

Appropå bebis, hon har värsta monologen nu med sitt lilla lejon. Hon pratar på som aldrig förr. Sötnosen. Hon är en riktig gladskit nu när allting fungerar med mat och sömn. Möjligen kan hon vara lite gnällig på kvällarna, men det är mest om det har hänt för mycket under dagen så hon fått för mycket intryck och blivit för trött. Nu är hon bara världens sötaste.

Kommentarer
Postat av: K A N D I <3

TÄVLING: Make Up-Kurs Presentkort! Kika in i min blogg :)
Först till 300 vinner :D

2008-04-17 @ 12:02:49
URL: http://KANDIsmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0