Back home part II

Ikväll var kvällen. Jag, Hannah och Emma samlades hos Emma för lite förfest. För min del blev det snarare slattfest. Det fanns lite kvar i en vodkaflaska som resulterade i en gigantisk vodka lime, sen hade jag en något större slatt rom kvar som resulterade i en något mycket större mojito. Efter detta kalasande hade vi missat början av spelningen. När vi väl hittat en buss, transporterat oss och kommit in på Uffes återstod ungefär tre och en halv låt. Men det var ju bra.
Efter det drog vi till gamla stammishaket Pauze som fungerar som ett ypperligt hårdrockshak på helgerna. En öl senare påörjade jag min vandring hemmåt, en halvtimme senare hamnade jag här.
Sovdags! Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0