Behave

Mitt shoppande gav mersmak. Nu har jag beställt ett par armband från populära www.cocoo.se det ska bli kul att se om de är så fina i verkligheten. Perfekt liten butik för shopping av bling bling.

Nu på tur står matlagning, det blir en väldigt improviserad kycklingrätt med ris, sallad och annat mums typ avokado. Just nu väntar jag bara på att kycklingen ska tina klart sen blir det en vild framfart i köket.

När jag ändå har uppe min tips-spirit kan jag rekommendera en bodylotion. Jag hade slut på allt sånt hemma och köpte den billigaste jag hittade, LdB Shea oil, den är kanonbra. Även min hud lyckades hålla sig mjuk, och då är jag en riktig torris, vi snackar spontanflagning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0