Dag tre

Och det ser fortfarande fint ut hemma hos oss. Det här måste vara något slags personligt rekord. Det spelar ingen roll om jag bott själv eller med annan/andra. Så här länge har det aldrig varit såhär städat.
Visst det tar en liten stund, men å andra sidan de stunderna blir annars en hel dag så i längden är det ju värt det för att trivas och må bra.
Tänkte kanske försöka lägga mig nu. Jag är väldigt, väldigt trött.
Någon annan som också är väldigt, väldigt trött är Lovisa. Tyvärr så vägrar hon att sova. Hon är väldigt gnällig. Är det vanligt att de är såhär gnälliga i flera dagar efter vaccination? Äh, vem vet.

Jag borde säga Godnatt bloggen, men jag tror tyvärr inte att det kommer bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0