Dagens...

Dagens humör: Glad, men trött.

Dagens borde: Städa iordning lite och gå på promenad.

Dagens frisyr: Uppsatt i hästsvans, annars skalperar Lovisa mig.

Dagens klädsel: Morgonrock än så länge, det kommer dock ändras snart.

Dagens planer: Softa, njuta av solen, luncha med Nina, fundera på en idée.

Dagens materiella vill ha:
 Faktiskt ingenting just nu, jag är nöjd som det är.

Dagens längtan: Ut i solen!

Dagens fundering:
 En liten, än så länge hemlig idée som kan bli något bra.

Dagens beroende: Bloggen, som alla andra dagar.

Dagens tråkigaste: Att jag är trött, annars är allt bara bra.

Dagens roligaste: Min nya, fina bloggdesign.

Hur ser er Dagens lista ut?


Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Varsågod :)
Kul att läsa din lista också. Jag älskar att fylla i sådant, men det är också kul att läsa andras :)

Ha en fortsatt bra solskensdag!

2008-04-18 @ 12:02:24
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se
Postat av: Hannah

Har så tråkigt så jag spenderar lite tid på detta jag oxå :P

Dagens humör: Trött och lite uttråkad

Dagens borde: Skriva på hemtentan

Dagens frisyr: Utsläppt med luggen (på utväxt) uppsatt

Dagens klädsel: Jeans, t-shirt, munkjacka och Converse

Dagens planer: Jobba färdigt, sen hem och packa innan färden till Helsingborg :)

Dagens materiella vill ha: Ett hus?

Dagens längtan: Ut i solen!

Dagens fundering: Hur långsamt kan tiden egentligen gå när man har tråkigt?

Dagens beroende: Kakorna ute i skafferiet, mmmm..

Dagens tråkigaste: Mitt jobb (eller bristen på det)

Dagens roligaste: Att det blir roadtrip i eftermiddag! :D

2008-04-18 @ 14:13:47
Postat av: E m m y - ( Amafäo )

Tack, älskar den också ;)

2008-04-18 @ 14:44:35
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Åh vad bra att du skulle gilla det :) Måste erkänna att lindex har riktigt fina kläder och har fått in mer den sista tiden... Tyvärr blir det ju aså att man handlar mycket där och då har alla barnen likadana kläder.

2008-04-18 @ 15:56:07
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0