Drömma kan man ju

Jag hade världens knasigaste dröm precis innan jag vaknade. Jag drömde att jag inte bara hade Lovisa utan det hade visst blivit tvillingar, inget jag märkt, den andra bebisen bara fanns där helt plötsligt. Ett par veckor senare fick jag även trillingar, de anlände lika mystiskt, samt ett adopterat barn för vi trodde inte vi kunde få fler barn efter tvillingarna. Suck! Min hjärna är knäpp.

Stackars Silvio hade varit uppe till 3 inatt med Lovisa för hon vägrade sova, det har gått så himla bra med sömnen nu ett par veckor, men inatt föll det. Jag hoppas att det bara var väldigt tillfälligt, hon verkar ha lite,lite magknip så det kan ha varit det som ställde till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0