Eftermiddagen i korthet

Jag orkade inte med någon seriös promenad, men shopping är ju faktiskt också jobbigt. Jag lallade ner till stan, halvvägs dit blev jag supervarm och tog av mig jackan. Det är verkligen skönt ute. Det var precis lagom att gå utan jacka.
Meningen med hela rundan ner till stan var att köpa ett par linnen på H&M, jag köpte ett i söndags och gillade det riktigt mycket. Skön kvalitet och väldigt billigt, 49,50kr.
Nåväl, det hela började med att jag hittade ett par skor till senare vår/sommar. Jag klippte till direkt. Jag har jättekonstiga fötter och därmed stora problem att hitta skor som funkar. Efter det köpte jag ett par solglasögon, behövligt faktiskt då mina gamla är relativt sönderfestade. Köpte nyaste Nemi på pressbyrån tillsammans med en sytidning, jag behöver lite mönster.
Slutligen mötte jag upp Nina, gick ner på H&M, det var ritkigt urplockat bland linnena, men jag fick med mig tre stycken och ett par träningsbyxor. Eftersom jag helst lever i mjukisbyxor/träningsbyxorträsket var det ok. Snyggare är jag bara när jag ska träffa folk eller gå på stan.
Slutligen hittade jag ett par örhängen på Indiska.

Här nånstans insåg jag att det var lika bra att gå hem igen för det borde rimligtvis vara färdigshoppat. Då mötte jag en söt liten kille som sålde majblommor. Det var förmodligen dagens enda egentliga vettiga inköp.

Kommentarer
Postat av: My

Haha likadant för mig fast jag lever i mina leggings typ. Vande mig vid sköna plagg undergraviditeten och skulle aldrig klämma ner mig i ett par jättetighta jeans nu. Känns så instängt :P.

2008-04-15 @ 15:52:39
URL: http://jamiliasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0