Ett år

Idag var det ett år sedan jag fick reda på att jag var gravid. Det har verkligen hänt hur mycket som helst under det här året. Minst sagt det mest turbulenta än så länge. Dock blev allting hur bra som helst tillslut och nu kunde det nog egentligen inte bli mycket bättre.
Alltign började med att jag var helt inställd på att vara ensamstående mamma. Jag skulle fixa det. Den som ens försökte fråga om jag inte skulle bli tillsammans med Silvio var jag beredd att lägga in på psyket omgående. Det fanns inte i min värld att vi skulle kunna ha ett förhållande.
Sen träffades vi ändå, inte så mycket, men ändå. Dock var jag fortfarande själv
I höstas tog vi dock det stora steget och bestämde oss för att flytta ihop, och sen för att vara tillsammans.

Så nu leker vi happy family hela dagarna ;).

Nu ska jag göra iordning oss sen ska vi lufsa runt på stan med Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0