Fullt kackel i hönshuset

Hemkommen igen efter fikakvällen. Det började bra med att jag och Lovisa kom lite sent. Detta eftersom det ösregnade ute och parkeringen ligger inte ens lite i närheten av vårt hus så jag fick vänta på att Lovisa skulle bli lugn så jag kunde springa ut och hämta bilen och köra fram den till huset. Hade Silvio varit hemma hade det gått lite snabbare, men han fikade med en kompis efter jobbet så han kom hem precis när jag och Lovisa skulle åka.
Hos Erika var det mys med mackor, Te och karameller. Lovisa var väldigt, väldigt gnällig, men det blev lite bättre efter lite mat.
Erika tänker överge oss för Lund, jäkla sätt det där alltså. Men jag förstår henne, jag tycker riktigt mycket om Lund och grämer mig fortfarande att jag aldrig hamnade där utan fastnade i Växjö. Som vanligt var det fullt ös på babblet, det ska skvallras och pratas. Det är lagom med ett par timmar i veckan ;).
När vi skulle hem lyckades jag med bedriften att slarva bort bilnyckeln i 2 minuter, jag hittade den tillslut i Lovisas bilstol. Konstigt.
Nu sover det lilla trollet, hon somnade på hemvägen. Jag ska ta mig en kvällmacka för jag är hungig, har inte ätit annat än mackor idag tyvärr. Sen blir det sova.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

hehe.. jag bara chansade/trodde jag kom ihåg rätt på åldern måste jag erkänna :)

2008-04-02 @ 23:19:15
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se
Postat av: Erika

Ja men det e ju inte ens säkert jag kommer iväg till Skånelandet. Kanske inte får ngt jobb eller lägenhet där juh.. Å OM jag flyttar så e ni välkomna ner NÄR NI VILL ;-) Vill ju inte missa Lovisas barndom :-)

2008-04-03 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0