Ganska ohändelserik eftermiddag

Jag och Lovisa lufsade ner till stan. Mitt mission var att köpa ett par jeans och ett pärmregister. Båda uppdragen lyckades. Sen begav vi oss till campus för att hämta hem lilla bilen. Den var varm och go. Nu sitter jag här och ska röja bland papper. Jag sätter alltid in alla mina papper i en pärm, men av någon outgrundlig anledning brukar jag slarva bort avtal och garantier, dumt. Så nu ska jag göra en särskild pärm för det ändamålet. Man har ju avtal på allt, el, försäkring, lån, mobil osv osv.

Kommentarer
Postat av: natha

men gött! bra jobbat, jag hittar aldrig jeans! Min syster tyckte synd om mig i helgen och GAV mig 3 par! hahha

2008-04-28 @ 23:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0