Godmorgon

Om man kan säga det klockan 11:53? De är morgon för mig.
Fick just ett nedslående mail, jag felanmälde min laptop hos tillverkaren igår, de säger att min garanti har gått ut så de ska skicka ett kostnadsförslag. Det kan ju bli hur dyrt som helst. Så trött jag blir, främst på mig själv som inte fixade det hela i tid.
Det kommer bli en kul och fullspäckad vecka. Idag är det visserligen ganska lugnt, blir nog en rejäl promenad och så småpyssel här hemma. Imorgon blir det egentligen inte roligare än så. Så var kom det fullspäckade in? Jag måste ha misstagit mig. Jo, på onsdag är det först dags för Lovisas födelsedag, hela tre månader fyller hon, det ska vi fira med ett besök på bvc och första vaccinationen. Efter det ska vi vara sällskpasdamer åt Natha som vill till ikea en runda. Natha fråga med på fullaste allvar om det räcker med tre och en halv timme där. Ja, det räcker verkligen, långt innan dess tröttnar jag ;).
På tordag ska jag till tandhygienisten IGEN, visst det hjälper ju pyttelite, men det gör ont, blöder och kostar pengar som jag inte har. Sedan på kvällen är det dags för fika, alla kan igen, andra veckan i rad, jag är sjukt imponerad. Denna veckan är det min tur att ha fika hos mig.
Ja, det var väl egentligen det hela. Silvio har fripass torsdag och fredag sen kommer han att jobba i helgen så då vill jag ha en massa sällskap.

Snart kommer också första boktipset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0