Harpan

Det var inte igår. Och det märktes. Den har blivit helt upphottad nu i Vista. Ingenting var som det skulle. Jag blev förvirrad och besviken. Det är jobbigt att ha tråkigt och tvingas vbara vaken en stund till.
Dessutom är det konstigt, i vår tvättstuga doseras tvättmedel och sköljmedel automatiskt, men tvätten blir inte tillräckligt mjuk. Jag brukar själv underdosera när jag får dosera själv och tycker ändå att allt blir mjukt och skönt. Men inte nu inte.
En annan sak, som nästan är lite äcklig. Varifrån kommer allt hår? Speciellt det som inte är av samma färg som vår familjs. Blärk.
Så för att upprepa mig, jag vill ha en egen tvättmaskin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad äckligt... Med andras hår.. Nån som fäller mycket ;-), eller så tvättas det hästtäcken eller hundkläder eller nått sånt.

2008-04-14 @ 07:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0