Inte lätt att vara ett litet kryp

Bebis hade lite, lite för hög temp nu på kvällskvisten, men hon är väldigt pigg och glad i övrigt så jag tror inte att det är något att stirra sig blind på. Försökte ge henne lite mer alvedon, men hon spottade ut det mesta trots att det smakar smakens.

I övrigt? Not much.. tänkte faktiskt krypa ner i sängen och läsa en stund. Håller just nu på och läser Historikern, den börjar äntligen ta lite form så vi får väl se om några dagar om mitt reafynd var något fynd.
Jag saknar december, jag hade semester och var mammaledig utan barn, dessutom ganska orörlig på grund av värk så jag låg mest på soffan och läste. Det blev lite kostsamt med flera böcker i veckan, men trevligt var det. Nu, däremot har jag 40-50 olästa böcker för framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0