It's a new day

På ett forum jag tillbringar allt för mycket tid på finns en lång viktminskningstråd. Nu har jag tagit steegt och skrivit in mig i den. Jag måste göra drastiska förändringar och då tänkte jag att om en herrans massa folk läser om det så blir det mer press på mig att lyckas. Jag kommer att dubbelköra och skriva in samma siffror här. Jag tänker inte skriva något om min startvikt, det är bara att konstatera att den är för hög, men som liet kuriosa kan jag slänga in mitt BMI också.

Viktminskning (el måttminskning) denna vecka 0 kg

Viktminskning (el måttminskning) totalt 0 kg

BMI 31

Målminskning Mitt mål är att gå ner 30 kg, men framförallt att må bättre och känna mig tillfreds med min kropp. Första delmålet är att komma ner till bmi 25, vilket är inom ramen för normalvikt. För att nå det första målet krävs en nedgång på 20 kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0