Jag älskar när saker går så snabbt

För några veckor sedan kom jag på att jag ville anmäla mig till lite kurser. Detta då jag alltid velat läsa litteraturvetenskap, men aldrig riktigt fått tummen ur. När jag började plugga halkade jag in på religionsvetenskap 40 poäng. Efter det året kom jag in på både litteraturvetenskap och det systemvetenskapliga programmet. Av någon outgrundlig anlednig tyckte jag att ett program verkade förnuftigt. Såhär i efterhand var det nog inte riktigt rätt val.
Nu tänkte jag ta upp pluggandet igen på hobbynivå, alltså distans, halvfart för att inte slita ut mig. Detta ska ju hinnas med vid sidan av jobb och barn.

Det jag skulle komma till var att när jag skulle anmäla mig för några veckor sedan så kom jag inte ihåg mina inloggnigsuppgifter, man kunde då fylla i något formulär så skulle man få sin epost tillagd och till den skickad uppgifterna. Idag, alltså sista anmälningsdagen har de lagt till min epost. Jag har begärt att få mina inloggningsuppgifter skickade till mig. Vi får se hur det går. Det skulle vara kul att vara igång igen. Inte för att jag vet vad jag ska med kursinnehållet till egentligen, det känns inte som att jag kan göra så värst mycket med det, men det är ett väldigt stort intresse. Fortsättnign följer en annan dag i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0