Jag måste vara tröttast i världen

Jag somnade om igen på soffan och vaknade för cirka 20 minuter sedan. Jag tyckte att Lovisa höll sig ovanligt tyst så jag tittade till henne, hon låg i vår säng och sprattlade glatt med armar och ben. Det är så kul att se henne nu, hon börjar bli mer och mer medveten om sakerna som finns runt omkring henne och vill gärna undersöka dem, tyvärr hinner inte riktigt motoriken med så det går väl sissådär.
Igår sträckte Silvio fram hennes napp till henne, hon tittade mycket koncentrerat på den och sen sakta, sakta tog hon själv tag i den och försökte stoppa den i munnen. När hon väl skulle stoppa nappen i munnen ångrade hon sig och tryckte in alla fingrarna istället. Det är nya favoriten, hon stoppar ofta in alla fingrarna i munne och suger på dem, det stänker saliv åt alla håll och dregler rinner för fullt. Men söt är hon <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0