Jag tror jag är något på spåren

När man är otroligt mammaledig, otroligt lat och otroligt uttråkad. Vad gör man då? Slösurfar såklart. Slösurfning är en konst som jag utvecklat under flera års tid och äntligen lyckats förfina till perfektion.
Härom veckan när jag och mina kumpaner (förlåt, familjemedlemmar) var och handlade på Citygross köpte Silvio något så otroligt fånigt som Pokemonägg, alltså det var som kinderegg, men pokemon.. you got the point? Kille fyller alltså 36 i år..
Lycklig som en 5-åring på julafton tar han med sig sina nyförvärvade små figurer till jobbet för att pryda sin trista, gråa skärm. Lika besviken som vasaloppsåkare utan skidvalla kom han hem och sa sorgset att någon stulit hans figurer och han dessutom skickat ut efterlysningsmail till alla kollegor.
För att återgå till slösurfandet, jag hittade svaret. Vår kära kollega Kerstin har ägnat ett helt inlägg åt dessa försvunna figurer samt lyckats avslöja tjuven.
http://kerstinydrefors.blogg.se/1206616884_pokemon_stld_p_jobbet.html#comment (Även här skulle det varit en snygg länk, men den funktionen fungerar i vanlig ordning inte för mig så jag har gett upp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0