Lite bilder

Här kommer lite bilder från dagens shopping och pimpning (klickbara bilder).



1. En lite tröja och två bodiesar som Lovisa fick i Kosta. Riktigt bra kap då jag tycker att det är superbra kvalitet på det märket.
2. Det bladiga till vänster köpte jag idag på IKEA, vasen de står i också.
3. Vägg i sovrummet, det ser litet ut, men fyllde väl ut väggen.
4. Matrummet har fått tyg på väggen som jag köpte igår samt en matta inköpt på IKEA idag.
5. Annan vinkel för att se det coola tyget lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sorry Nina, innan du gör några påhopp så ser jag att korgen inte fanns med på bilden. :)

2008-04-13 @ 16:28:54
URL: http://emmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0