Lite kär

Så, nu är den här. Min svarta, nya älskling. Datorn kom äntligen. Jag har ju faktiskt väntat en hel dag på den.
Idag har vi varit överallt och ingenstans. Vi packade ihop hela söta familjen och började med en liten tygaffär. Vi skulle köpa knappar till Silvios skinnjacka, väl därinne hittade jag ett apsnyggt sjuttiotalsinspirerat tyg som jag köpte för att hänga upp på väggen i matrummet. Dels behöver det bli mysigare där och dels behövs det ljuddämpning.
Efter det gick vi in på Babyproffsen för att se om de hade någon korg till vår vagn. Det fanns inga extra inne, men vi fick en som var monterad på en visningsvagn. Äntligen säger jag bara.
Vidare sen till Carlssons för att hitta en diskmaskinsmojäng. Efter en ganska lång väntan på hjälp fick vi precis det vi behövde, det kändes väldigt proffsigt och nu kan vi äntligen använda diskmaskinen igen.
Nästa anhalt var Maxi, där hände egentligen inte så mycket kul. Bara lite matinköp.
Sen började jakten på rundstav, egentligen skulle jag ha någon som var 150 bred, men hittade 120 så jag orkade inte längre utan köpte den. Detta för att hänga upp tyget på väggen.
Vidare till ICA för att hämta ut min dator, hade fått avi via sms medan vi var iväg.

Nu är äntligen allt uppackat och igång. Härligt. Jag har ägnat senaste timmarna åt att pika Silvio för hans lilla pluttskärm. Jag var "tvungen" att köpa en större än honom bara för att han blir sur. Hela eftermiddagen har jag retats med honom och frågat om han ser ordentligt på sin lilla skärm osv. Konstigt nog får jag bara tillbaka the middlefinger answer. Konstigt.

Kontaktannons: Någon/några som vill gå på stan med mig och Lovisa i morgon/helgen? Vi är lediga från Silvio och behöver stimulans. Skogspromenader, fika osv funkar det också.

Nu bajsade Lovisa.. bye, bye..

Kommentarer
Postat av: Nina

Kanske en skogspromenix på fm... Får bestämma det imorgon..=)

2008-04-11 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0