Lite lätt förälskad

Det är ohyggligt sällan jag vill ha något, men nu fick jag nys om en top från forever21.com som jag skulle vilja ha. Den är jättejag, men ändå inte ett dugg jag. Konstigt.
Nåväl, det känns ändå inte roligt att köpa något då jag skulle behöva gå ner ett par kilon väldigt många kilon innan något ens sitter snyggt.
Men jag kan ju titta på den så länge.
image33

Ikväll är det äntligen fikakväll igen, denna gången hos Erika.
Erika, här är min önskelista på saker att kolla på på tv ;)

  • So you think you can dance (Jag är beroende, kollade på senaste amerikanska säsongen och var helt fast)
  • Barnmorskorna (Jag vet att det är samtidigt som Grey's.. men vafan..)

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Blir LÄTT "Greys" framför "Barnmorskorna" ;-) Trodde du va trött på förlossningar å allt..

2008-04-02 @ 18:03:11
Postat av: Emma

Jag kan ju inte ha tröttnat på något jag inte ens kommer ihåg ;). Jag får kolla på nätet istället.

2008-04-02 @ 18:05:44
URL: http://emmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0