Men gud.. uttråkad

Hur kan jag vara uttråkad? Jag har ju egentligen 1000 saker jag borde fixa, men fan alltså.. palla!
Hursom, med efterforskningars hjälp är jag lite närmre ett semesterbeslut.
Barcelona föll på pris och tillgänglighet. Synd. Jag hade velat se Gaudís arkitektur. Det får bli ett annat år, i ett annat liv. Typ.
Milano är fortfarande ohyggligt intressant, MEN, det är relativt dyrt det också och relativt dåligt med avgångar. Så det är bara kanske, kanske. Men dit kan ju åka i mitt liv efter Barcelona. (åhh.. nu fick jag den där eländiga fotbollslåten i skallen)
Så London. Ja, varför inte. Öl är gott. Starbucks har mumsegod Frappocino. Vi får se. Jag väntar på att han som inte bestämmer ska komma hem också och låtsas bestämma.
Annars finns ju alltid Korpilombolo kvar. Jag har alltid vetlat åka dit för det låter så påhittat. Men det finns. I typ Lappland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0