Mysig eftermiddag

Jag och Lovisa packade ihop oss för att gå ner på stan och äta lunch med Nina. Det var riktigt skönt ute i vårsolen även om det kom lite snålvindar ibland.
Efter det följde jag med upp på jobbet, det blir alltid sånt rabalder om man smyger upp där och inte går hela rundan så vi fastnade där ett tag. Jag hälsade även på min nya chef som precis har börjat, han körde små presentationsmöten, men jag sa bara hej.
Nu är vi hemma igen och tar det det lilla lugna innan Silvio kommer hem och helgen börjar på allvar.

Imorgon eftermiddag ska Erika låna Lovisa några timmar och gå ut på promenad och mysa. Så helt spontant blir vi liet barnlösa en stund. Sova är väl det som står högst på schemat ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0