Shopping light

Jag är igång i traderaträsket nu igen. Jag har lyckats pausa ett tag då det inte funnits något intressant att köpa, men nu så. Jag vann en auktion på en skugga från MUS, oanvänd och precis i en färg jag varit intresserad av att köpa, nu blev det visst mindre än halva nypriset.
Idag vann jag en superfin body från Katvig, min bebis blir märkesfjolla, 61 kr, vilket är ca en fjärdedel av priset, visserligen använd, men i fräscht skick.
Det är tråkigt att de kläderna som är snygag är ås ohyggligt dyra. Jag gillar verkligen alla dessa retroinspirerade mönster, men de kostar ju skjortan också. Synd. Men det tycks inte hjindra folk, de köper på ändå, jag håller mig till tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0