Snyft och snörvel

Jag har precis kollat på andra delen av barnmorskorna. Det blev ju inte av att vi såg den igår eftersom det bara var jag som ville se den. Jag gillar verkligen den serien, sån värme och kärlek de har lyckats fånga. Det känns också lättare att förstå eftersom jag själv varit i den situationen, även om minnena är lite sissådär. Jag var så otroligt inne i mig själv och fokuserad så allt som hände runt omkring är väldigt, väldigt luddigt. Det är bättre om Silvio berättar om förlossningen, han var ju närvarande iallafall.

Mitt söta, lilla troll är en riktig solskensunge just nu. Hon skrattar, ler och 'pratar'. Älskade lilla Lovisa.

Just ja, barnmorskorna går att följa på svt.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0