Soft kväll

Lovisa har sovit tills nyss. Jag fick äntligen lite tid för mig själv och passade då på att läsa lite. Jag håller fortfarande på att läsa Historikern då jag sällan kommer särskilt många sidor innan jag somnar och aldrig hinner läsa på dagarna då det oftast är fullt pådrag med Lovisa.
Nu har jag en mätt och glad liten tös som dels har myst en del med mig och som nu leker lite med sina leksaker.
Om drygt en timme slutar Silvio jobba och tills dess ska jag fundera ut nåt lämpligt att äta. Jag funderar nästan på att synda med typ donken eftersom det inte finns mycket att laga mat på hemma. Lite suspekt fisk bara. Inget fel på fisk, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0