Svettigt värre

Tillbaka från stan igen. Jag var och åt lunch med Silvio på Koh Thai eftersom det blev 'inställt' i lördags. Det var efterlängtat, tråkigt nog var det jordnötsdag idag. Då har de i princip bara rätter med jordnötssås som dagens och ingen av oss tycker om jordnötter. Det slutade med att vi åt en skitstark rätt, gott men starkt.
Termometern visade på 15 grader när jag gick ut och det kändes verkligen, jag var inte särskilt påpälsad, men är ändå helt svettig nu när jag är hemma igen. Konstigt nog sägs det att det ska snöa på lördag, jag som tänkt åka till pappa för att tvätta bilen och eentuellt byta till sommardäck. Får väl se hur det blir med det.

Senaste tiden har jag fått rensa ut en del av Lovisas kläder, hon växer så att man nästan kan se det med blotta ögat. Nu börjar storlek 62 bli för litet, 68 är ännu lite, lite stort, men det spänner inte åt iallafall. Stora tjejen! Nästa onsdag fyller hon tre månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0