The Kväll

Vår alldeles nystädade lägenhet invaderades klockan 19 av Nina, Erika och Tessan. Tjo och tjim minsann. Jag hade bunkrat upp med diverse pålägg så det var smörgåsfrosseri på hög nivå.
Mitt i allt detta la internet ner så Silvio har varit ganska grinig under kvällen, men för typ fem minuter sen kom det igång.
Jag kan säga redan nu att jag inte orkar engagera mig i att skriva om någon bok idag, det får bli något extra imorgon istället.

Nu är det alldeles fint och rent i lägenheten, det känns väldigt skönt. Nu ska vi försöka hålla det såhär. Egentligen är det ju inte svårt, istället för att sucka sig igenom en hel dags städande kan man plocka undan efter sig varje dag, det är ju liksom inga mängder det handlar om. För att underlätta ytterligare är morgondagens uppgift att hitta en mojäng till diskmaskinen så att vi kan börja använda den igen. Det är guld att bara kunna lassa in allt i den och nån stund eller fem senare är allting rent, fint och klart. Typ jippie.

Erika, min lilla solstråle ska bli skåning på heltid. Väldigt, väldigt tråkigt för oss, men kul för henne. Positivt är ändå att jag kan hälsa på i mysigaste staden så det kanske är ok ändå, fast bara lite.

Kommentarer
Postat av: Erika

Söta Emma, jag e ju inte långt från Växjö å du e välkommen när du vill :-)

2008-04-11 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0