Valborgsmässoafton

Jo minsann, denna afton har vi idag. Jag tror in te riktigt jag vet vad den går ut på. Fira våren? Äsch, man super ju sig allt som oftast fjortisfull och beter sig därefter. I år blir första året hemma. Mysa med familjen kort och gott.

Nu börjar pollensäsongen komma igång på allvar så jag köpte liet tabletter igår. Jisses, vem behöver sömnpiller det det finns antihistaminer. Jag är som en klubbad säl idag, skulle kunna somna var som helst, när som helst. Men jag slipper kliet i näsan och ögonen.

Idag var det lunch på stan med Nina. Sen var vi uppe på jobbet igen eftersom Erika ville mysa med Lovisa. När jag äntligen fick tillbaka mitt barn gick jag och Lovisa till H&M för att shoppa lite till Silvio då han själv inte hann på sin lunch. Det blev två scarves, han har redan en likadan, men annan färg. Och så blev det en skjorta också, han ville ha en likadan som han redan har, men annan färg. Hittade en i liknande modell och annan färg så den fick det bli.

Nu sover Lovisa gott och jag hamnade visst här som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0