Väldigt lång dag

Först var det stan för att äta lunch med Nina och Debbie, det var jättekul att äntligen se Debbies bebis. Miniliten och jätetsöt. Vi åt på Skåres som har renoverat och nyöppnat. Pastasallad för min del. Helt ok faktiskt.
Sen gick vi på stan, det var hopplöst, folk överallt. Verkligen. Jag kom hem med en lite bodysuit till Lovisa från Lindex och jag fick två skuggor från MUS.
Efter att ha rännt runt som galningar började Lovisa bli liet hungrig så vi gick upp på jobbet så att jag kunde värma på lite mat. Sen gick vi på after work. Det var dags för det igen, väldigt länge sen sist. Så vi fastnade där ett par timmar, tills jag frös samt att det var dags att mata Lovisa igen så vi var tvugna att gå hem. Men det var helt ohygglgit roligt att träffa folk, jösses jag är ju alldeles svältfödd på det. Men Silvio har lovat att nästa after work är jag barnledig och får stanna hur länge jag vill. Imorgon ska jag dessutom ut och svänga mina lurviga (ja, de är faktiskt lurviga på rikitgt nu.. eftersatt underhåll). Kanske blir att jag går ut med ett par av tjejerna på jobbet, de skulle till Terassen som har premiär för säsongen. Perfa! Det är verkligen mitt favoritställe. Snygga människor, skön stämning och bra musik.
Nu ska nog jag och Lovisa mysa i soffan, alltså jag ska kolla film och Lovisa titta på mig med sina tindrande små ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0