Dålig karaktär? Jag? Näää..

Senaste veckan har det blivit godis varje dag tror jag. Usch, fy och skäms. Jag började försvara mig med att jag bara har gått upp ett kilo. Hmm, jag behöver ju inte dra till med trettiofem som sist. Åter till frukt och grönsaker istället. Bättre. Och egentligen godare, men det låtsas jag inte om.
Tänkte jag skulle simma lite så jag måste ta reda på om det fortfarande går att köpa billiga simbiljetter på jobbet. Läste på simhallens hemsida och upptäckte att det var rysligt dyrt att simma. Det som kan vara så skönt, det är så mycket lättare att röra sig i vatten och jag vill verkligen röra på mig. Vi får se. Tråkigt nog var vattengympan för gravida förlagd till fredagar klockan 15. Jo, tjena, då är jag säkert barnfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0