Ge mig lite pengar

Det hade inte suttit fel. Jag kommer hela tiden på småsaker som jag skulle vilja ha för att piffa upp lägenheten lite. Nu när det är lite småmulet och dystert inser jag att en taklampa i sovrummet skulle vara önskvärt.
Jag har visserligen två taklapmor liggandes som jag eventuellt tänker ge mig på. Hängde en av dem i hallen i min förra lägenhet, det innebar ca 2 timmars brottning för att få den på plats. Jag vet inte om jag har tålamodet, men skulle som sagt behöva en i sovrummet och den andra i passagen mellan vårt och Lovisas rum. Där är mörkt, jobbigt när man behöver gå på toa på natten eller Silvio ska försöka hitta i sin garderob.
Nåväl, jag får väl vara riktigt utvilad en dag och laddad med en stor godispåse så kanske det fixar sig.

Annars blir det nog en tur till ikea inom en inte allt för avlägsen framtid. Behöver petskydd framför allt, lösningen vi har nu är varken snygg eller praktisk. Men det får bli när pengar finns. Och en fungerande bil. Borde kanske hämta hem den? Har tänkt göra det ett par dagar, på kvällen när det ändå inte är så mycket trafik, men då börjar det regan som tusan.

Kommentarer
Postat av: Tella

Visserligen får jag lite pengar imorgon, och snart är det ju lön, men inte 17 kommer jag att ha några ören till Kamprads handelsbod. Det var ju ett grafikkort och en fläkt som skulle bytas ut här, så att en liten kille kan spela WoW igen...

2008-08-19 @ 21:15:46
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Finns alltid något att lägga pengarna på :).

2008-08-19 @ 21:18:25
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag drar till Ikea igen nästa vecka, Kalmar blire denna gången=)

2008-08-21 @ 14:54:35
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0