Hepp eller så

Snorig utav bara fan, så lite förkyld kanske. Usch. Ska pallra mig iväg till MVC snart, de har öppen mottagning 13-13:30, ungefär lika generöst som deras telefontider alltså. Dock så hamnar det inte mitt i alla morgonbestyr så förhoppningsvis kan det bli lite fart på saker och ting. Känner mig dock inte särskilt hågad att gå dit själv, läskigt. Men han den där som ställer till det för sig kommer inte ifrån jobbet så lätt.

Ikväll blir det lite lättare festligheter. Lite AW efter att alla som jobbar har jobbat klart. Trevligt, trevligt. Längesen jag var på nåt sånt jippo nu. Erika ska sedan ta hand om Lovisa från 20 ungefär och ett par timmar. Blir perfekt. För min del blir det inte så sent ändå. Jag orkar inte riktigt hålla igång när jag mest på illa, är sjukt trött och har ont. Men en stund funkar bra. Hoppas bilen vill samareta lite när jag måste köra den ikväll, det känns inte helt bra, men den får väl låta bli att stanna. Hur man nu bestämmer det.

Kommentarer
Postat av: Marcella

vadå ställer till det för sig??

2008-08-29 @ 11:35:36
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Ställer till det för mig då ;P

2008-08-29 @ 11:37:36
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0