Idag, so far

Lovisa väckte mig alldeles för tidigt i morse, så tidigt så att Silvio inte hade hunnit gå till jobbet än. Han fixade lite välling åt henne så vi kunde mumsa frukost samtidigt. Efter lite oenigheter om hur man sover i en säng somnade jag och Lovisa gott i vår säng och sov ett par timmar.
Nu har jag länsat kylskåpet på sallad och tänkte mata min kära dotter också.

Ska åka och kolla på kattungen i helgen, kan ju vara kul att se den när den är någorlunda liten. Det är tydligen lag på att man inte får sälja eller köpa katter som inte är minst 12 veckor gamla. Jag kände inte ens till den lagen utan trodde att det var en rekommendation. Alla mina andra katter har jag fått när de är 8 veckor, för så har det alltid funkat :P.
Namn då? Jag förslår The Stig, Silvio föreslår Göran Persson. Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Silvio

Erh.. Mitt namnförslag var inte seriöst menat. Kanske LeifGöran istället för att hedra min überpaladin. ^_*

2008-08-08 @ 15:57:57
URL: http://www.fumei.net
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Och hur seriös var jag då? Eller det slutar ju aldrig väl när jag är inblandad i kattnamn. En stackars honkatt blev uppkallad efter pappa bara för att han hatar katter.. :)

2008-08-08 @ 16:39:02
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0