Allt i ett

I helgen tittar pappa förbi en sväng. Dels för att fira min födelsedag, dels för att fira jul och dels för att fira Lovisas födelsedag. Det blir mycket på en gång alltså. Jul mest för att vi åker till Silvios föräldrar på den riktiga julen. Och sen när Lovisa fyller år har de där människorna bestämt sig för att dra utomlands. De dyker upp lagom tills nya bebisen kommer.
Jag önskade mig ett jobb och en miljon, tyvärr hade pappa inget av det att erbjuda.

Såg på Aftonbladet att det kommer en ny slags X-men. Emma jublar. En film om bara Wolverine. Han är ju lätt ballast, så den ska jag se, men det var ett tag kvar till premiör och sådär. Silvio kallas mig nörd. Ska han säga. Jag ids bara kolla på filmerna, hade jag varit nörd hade jag förkovrat mig i en massa annat, som serierna förslagsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0