Det var måndag idag va?

Inget bra att redan bli dagvill. Jag har ju kunnat leva på att Silvio allt som aoftast jobbar vardagar och är hemma på helgerna. Nu vet jag inte hur jag ska lösa det här med att hålla reda på dagarna.
Som tur är får man veckodagsinformation genom att hålla muspekaren över klockan på datorn.

Idag gjorde vi en sväng i julklappshandeln. Lika bra att fixa lite av det som skulle fixas så får vi mindre att fixa imorgon. Vi började med Toys R Us. Det gick bra. Helt galet mycket saker som finns där, men vi skulle bara ha något roligt till Lovisa. Hon fick något slags zoo. Djur. Som kan göra läten. Vi testade på henne om hon såg glad ut när hon fick se grejen. Hon letade upp lejonet så det måste varit succé.
Efter det gick vi in på Cervera och lyckades hitta något fint till Silvios föräldrar. Vi ringde också för att kolla vad vi kunde köpa till hans syskon så ena är fixat till, men Tellas fixar vi imorgon. En sväng på Lindex också. Fanns inte superroliga saker, men vi köpte en tokig mössa, ett par mockasiner och en body. Kändes som att det blev lagom med saker. Det har blivit en del kläder och blir med allra största säkerhet fler, plus att unga fröken snart fyller år snart så då kan vi fylla på med det som fattas. Typ skor.

Efter julklappsshoppandet var det dags för lite julfika hos Tesse. Jag släppte av Silvio hemma och åkte direkt dit. Jag antog att jag hade fått spöstraff om jag inte tog med Lovisa så hon följde också med på fikat. Mysigt och lite prat innan vi bröt upp efter att ha önskat varandra God Jul.

Hem igen. Har sovit en stund nu. Ytterst välbehövligt. Håller på att tvätta för fullt så vi har något att ta på oss. Det blir väl lite tumling också på det som vi absolut måste ha torrt.
Lite paketiinslagning ska också hinnas med, men det går ju ganska fort.

Morgondagens planer är att fixa klappar åt Tella, Bella och åt varandra. Jag har en någorlunda klar bild över vad Silvio ska få. Han har ingen aning vad han ska köpa till mig och jag har inte lyckats önska mig något heller. Har inga förslag alls så han får väl använda fantasin och köpa något jag inte visste att jag önskar mig. Vi ska ju inte köpa nåt särskilt dyrt alls till varandra, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Tella

Hahaha tänkte precis att du är den enda jag känner som skulle kunna vara så trött eller nyvaken eller vilse i vardagen att du skulle skriva vad du hade köpt åt mig här hahaha

2008-12-22 @ 20:41:36
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Tur att jag inte skrivit det då ;). Eller råkade jag nämna att du får vår katt? ;)

2008-12-22 @ 21:22:56
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Ja nu...haha...Fia skulle nog bli glad iaf :P

2008-12-22 @ 22:06:45
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Vii ni ha honom får ni mer än gärna. Han verkar inte fungera riktigt bra här så ingen trivs egentligen med situationen.

2008-12-22 @ 22:18:17
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Får man fundera på saken?

2008-12-22 @ 23:01:58
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Det är bara att fundera på :)

2008-12-22 @ 23:20:44
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0