Ett år äldre, ett år visare?

Jag borde ju rimligtvis blivit visare på något vis, det har ju hänt massvis under det gågna året. Jag har fått min älskade dotter, blivit gravid igen, lärt mig det mesta om hjärtebarn, varit i London för andra gången, haft massa trassel med bilar, börjat spela WoW osv osv. Det räcker så. Jag hade stort baluns när jag fyllde 25, jag lever fortfarande på det ;). Om jag låter dagarna passera obemärkt så kanske jag lyckas stanna tiden en smula.

Annars då? Fick i Lovisa lite vätska igår till sist. Mjölk funkade tydligen bra. Skönt att något på vätskemenyn passade lilla damen. Hoppas hon vill ha välling sen igen när förkylningen släpper. Dessutom somnade hon något tidigare i natt, klockan vara bara strax efter 2. Minsann. Det känns som ett framsteg jämfört med senaste veckan.
Jag har jätteont i huvudet nu, har nog sovit lite dåligt inatt så jag tänkte ta en sväng till under täcket och försöka sova lite, Lovisa sover nog ändå någon timme eller två till så jag ska passa på,

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis igen sötaste Emma!!!!!!!=)=)=)

2008-12-17 @ 12:07:42
Postat av: Kerstin

Grattis!! =)

2008-12-17 @ 12:30:39
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se/
Postat av: Hannah

Grattis grattis!! Har du fått mina sms? Börjar fundera på om jag missat att du bytt nr eller nåt annat spännande? Hoppas du har/får en kanondag iaf! Kraaaaam

2008-12-17 @ 13:36:21
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Tack kära ni! :)

2008-12-17 @ 14:23:10
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0