Ganska tidigt

Vaknade hejdlöst tidigt av att jobbarna satte igång här utanför idag igen med vad de nu gör, bygger hisschakt eller nåt. Tidigt var det. Orkade inte engagera mig just då så jag låg kvar och läste en stund tills jag blev lite för hungrig och Lovisa vaknade.
Nu försöker jag få nåt gjort, men det går inget vidare. Ska diska är det tänkt, men ingenting händer. Jag har startat diskmaskinen, men den börjar inte diska. Den ger inte ens ifrån sig några felsignaler. Den är bara tyst. Konstigt. Kanske att någon kommit åt knappen med fördröjd start, men det borde ju inte gälla om man startar om maskinen.
Just idag känner jag att jag inte ens klarar en sån liten motgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0