Men det är väl lite lagom typiskt

Om sissdär några månader nån gång går mitt mobilabonnemang ut. Idag hittade jag en telefon jag vill ha. Såklart. Varför vill man alltid ha saker på en gång? Det är bara att hålla ut och gilla läget. Jag kan ju inte få allt.
Det är ju egentligen inget större fel alls på telefonen jag har nu. Det har blivit nån slags bugg i inställningarna så att internet och så inte funkar på den. Något jag visserligen kan leva med för jag är för lat för att göra något åt det.
Däremot hittade jag nu en telefon som det verkar vara bra kamera i. Just vad jag "behöver". Behöver är ju inte alltid samma sak som livsnödvändigt. Så jag säger väl önskvärt. Mest för att telefonen har man alltid med sig. Kameran är jobbig att komma ihåg.

Ska nog strax lägga mig. Har lite otrevlig huvudvärk som jag hoppas beror på allmän trötthet eller möjligtvis förkylning. Jag fick min dos av misstänkt havandeskapsförgiftning förra året. Det räckte.

Kommentarer
Postat av: Tella

Jag får se min dos av havandeskapsförgiftning varje dag. Inget jag önskar någon ska få...

2008-12-11 @ 23:59:07
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Nä, slipper helst. Det cvar ju misstänkt runt nyår när jag väntade Lovisa, men som tur var visade det sig vara falskt alarm.



Nu tror jag mest det är trötthet. En liten dam som håller låda för fullt och totalt har vänt på dygnet. Har ju inte superont i huvudet eller några andra symptom.

2008-12-12 @ 00:20:14
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0