Och en lika stillsam söndag

Först sov vi ju förbaskat länge. Sen städade vi lite, typ snabbstädning så det kan väl egentligen göras bättre, men det är ok fint nu. Sen kom Natha. Det var kul. Hon försökte sig på projektet att få Lovisa att fastna på kort utan att se totalt muppig ut. Vet inte riktigt om hon lyckades.
Kvällen sen då. Jag läste en lååång tråd på ett forum och blev mest upprörd. Fördomsfulla, läskiga människor det finns. Lika bra att jag inte fortsätter spinna vidare för då blir det långt och argt.
Nu händer inte så mycket mer. Jag skulle egentligen vilja spela lite WoW, men inser att min onda rygg sätter stopp för det. Det blr sås vårt att koncentrear sig på spelet när det bara värker. Inatt hade jag vetevärmare med mig för ryggen och det blir nog så igen. Trist, trist. Men nu är det inte så långt kvar tills mitt fysiska lidande är över, mitt psykiska får ta över då istället. Inte för att jag tror det är bättre, det gör ju ont på ett annat sätt, men, men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0