Sådärja

Lyckades klämma in några timmar till på sömnkontot, med resultat att jag nu har ont i andra höften. Men vad gör väl det. Man vänjer sig liksom. Jag vet att det är tillfälligt. Förhoppningsvis. En del har ju kvar det onda i åratal.
Jag fattar inte hur folk som har diverse typ ledsjukdomar som gör ont hela tiden klarar sig. Jag är grymt imponerad. Att de orkar. Jag gnäller över några månaders ont i bäckenet liksom.

Lovisa är pigg som en sill eller nåt. Pratar och gör märkliga cirkuskonster. Jag tror bestämt hon ska få leka loss lite i sitt rum en stund. Som den hob jag är behöver jag en second breakfast :).

Dagens planer i övrigt är att starta diskmaskinen. Tvätta lite. Lägga in den tvätten som är tvättad och torkad. Plocka undan lite i övrigt. Se till att SIlvio dammsuger när han kommer hem. Sen skurar jag.
Att Silvio ska dammsuga beror mest på att min rygg tog time out sist jag försökte dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0