Dags att sätta ut Lovisa till trollen

Timmar bebis sov i natt = 0
Först var Silvio uppe med henne då ingenting passade, sen väckte han mig efter min en timmes skönhetssömn och påpekade att han skulle upp om 4 timmar så han ville gärna sova lite.
När Silvo gått till jobbet sov hon hela 2 timmar, fantisktiskt. Jag är ju precis hur utvilad som helst.
(Jag hoppas ingen missade de 17 kg ironi som döljde sig i de två föregående meningarna).

Mailkonversation med Silvio:

Jag: hon slog på stort och sov hela två timmar när du gått...
Silvio: låter som hon har kommit in i den där andra perioden som syrran pratade om..
Jag: vad för andra period? se till att ens föräldrar hamnar på dårhus?
Silvio: typ..

Nu ska vi till Sofia och betala vagnen då det inte lyckades på nåt sätt igår, verkade vara fel kontonummer.
Sms till Sofia:
Jag tror jag råkar glömma henne hos dig sen

Efter att ha hällt i henne lite ersättnign somnade hon som en stock, säkert bara för att hon vet att jag ska vara vaken nu då jag har bokat in mig på annat än sömn.
Men jäklar vad jag tycker om min hemska unge ändå.

Kommentarer
Postat av: natha

haha din stackare:)

2008-02-15 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0