Idag är ingen vanlig dag...

..för idag är lilltjejens 1månadsdag! Helt sjukt vad snabbt det går. Inatt var hon pain in the ass minst sagt. Ingenting dög. Hon ville amma, men slog och sparkade på mina tuttar, inte så jävla skönt alls.
Sen var Silvio uppe med henne till 5 i morse då hon äntligen ville sova. Hon gör då allt för att sätta sina stackars föräldrar på prov, men hon fick sin hämnd idag. Hon har fått lite torsk på tungan så den har idag penslats med vichy-vatten, ingenting som uppskattades från bebis sida.
Hon skötte sig dock alldeles exemplariskt innan när vi var och storhandlade. Äntligen har vi ett kök som tål storhandling, hade inget som helst utrymme i förra lägenheten.
Nu ska vi fortsätta slappa ikväll, vilket förmodligen innebär att jag somnar vilken sekund som helst då jag är dödens trött.

Kommentarer
Postat av: Natha

OK: För det första visste jag inte ens att du hade en blogg!!! För det andra: "Dänga-ungen-i-elementet-tendenser?" Haha berätta INTE om din kompis Nathalie, då lär de sterilisera dig och skicka Lovisa till något trevligt par i Norrland som alltid har velat ha en dotter. Och emma, tänk inte så mycket på vad du BORDE göra.. tänk vad du kan göra! Du kaaaaaaaan slappa:) GÖR DET:D hihih.

2008-02-10 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0