Eftermiddagslugn

Vi var på ett stressigt bvc, de hade pressat in hur mycket barn som helst då det var enda dagen de hade en läkare på plats och det ska göras en massa ålderskontroller. Allt gick superbra och det var bara bra med Lovisa, hon har lite utslag efter blöjan som tyvärr kommit i värmen, men det ska nog bli bra. Hon börjar lugna ner sig lite nu vad det gäller växandet, skönt. Så idag var hon 70,8 cm och vägde 8850 gram. Fint som snus.

Efter bvc gick jag in på konsum för att köpa lite mat till mig och liten, mitt vanliga scenario inträffar, köpet medges ej på kortet. Suck! Jag börjar fundera på hur senil jag är så jag ber att få lägga varorna åt sidan och gå ut till bankomaten. Där gick allt strålande, inga problem, skönt, så maten blev betald och allt är frid och fröjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0