Jag är omvänd

Vi upptäckte en sak i London. Det är sjukt opraktiskt med en rejäl barnvagn. Alla hade små, smidiga cityvagnar. Jag vill också ha. Hur ofta går jag skogspromenad? 3 gånger har det hänt. Så det blri till att leta efter något smidigt som två tokungar kan åka runt i. Eller, det måste vara en smidig vagn i vilket fall som helst så att Silvio kan manöverera den också om han skulle få för sig. Det är ju ändå något visst med pappor på stan på helgerna.
En rolig observation, när man går på stan på vardagarna så är det bara alla trötta, mammalediga mammor som hasar runt med sina barn. På helgerna händer dock något kul, du ser inte en mamma dra vagnen utan det är bara pappor. Nu börjar jag alltid fnissa lite för mig själv när jag ser det för det är så underhållande.

Kommentarer
Postat av: Nina

Dubbelvagn med framhjul som man kan snurra verkar bra?=) Ska leta bild=)

2008-07-02 @ 11:00:36
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Marcella

En sån här har jag sett att många har. Kanske lite tidigt med en sån innan Lovisa kan sitta själv ordentligt...men smidig som 17 verkar den iaf!

2008-07-02 @ 22:23:57
URL: http://web.telia.com/~u51513958/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0