Sova, sova, säng, säng, säng

Silvios bloggande har övergått till något slags forum för personliga påhopp av sambo. Hmpf, hämnd utlovas.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite, brukar inte bli många rader innan jag somnar. Boken är dock väldigt bra, "Tillsammans är man mindre ensam". Inte för att den egentligen handlar om så värst mycket, men jag har en förmåga att falla för sånna böcker. Den handlar om några udda personer som av olika anledningar delar liv med varandra, mer har inte hänt och jag tror inte det kommer att göra det heller, men det är ändå så bra.
Godnatt!

Förresten är Lovisa numera mer eller mindre livrädd för mig, hon börjar stortjuta så fort jag nyser. Och jag nyser ofta. Jag är lite allergisk mot sommarrelaterade saker som typ gräs.

Och Natha, det är verkligen helt ok att slösa massa pengar på Lovisa-stuff på onsdag utan att jag behöver betala en krona ;).

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh får jag det??=) Jag köper gärna presenter! Ge mig hennes storlekar!

2008-07-15 @ 16:07:38
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jag viskar storlek 74 lite lågt...

2008-07-15 @ 18:52:23
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0