Uppe med tuppen

Nästan iaf, jag vaknade alldeles för tidigt idag. Vill egentligen fortsätta sova, men är lite för pigg. Vi kollade på Arn igår, den var kass. Så som den har upphaussats så hade jag hoppats på att den skulle vara någorlunda bra. Men nä. Jag håller mig till böckerna istället och gillar läget.
Idag ska vi skramla oss ner till stan, måste köpa en liten present till kvällens födelsedagsbarn, samt att Silvio ska ha lite öl. Städa lite här hemma också kanske så våra barnvakter överlever.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Hur upptäcker du att en människa är falsk? Kan man se det på en människa vid första mötet, i så fall hur?

2008-07-05 @ 09:44:16
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0